Beslutsångest AB

Jag fattar inte, jag lider ständigt av beslutångest AB.. Väldigt ofta gäller det kläder eller mitt hår. Men det gäller andra saker oxå, jag kan aldrig bestämma hur jag ska ha det. Vet inte om det bottnar i en osäkerhet från min sida eller vad det beror på. Men just nu är det vad jag ska göra med mitt hår som är det stora problemet.. Sen är det kläder till i helgen.. Jag har inte den blekaste om vad jag ska ha.. Men det får bli ett senare bekymmer.. Nu måste jag rikta in mig på håret.. Jag lbir galen på mig själv, jag är så jävla velig!!

Har jobbat idag, kändes som allt gått fel. Tror inte det riktigt va min dag idag ha ha.. Vid kaffet ville jag gå hem ha ha.. Det fick jag inte ;)

Nä nu ska jag antagligen ta tag i mitt hår eller gå ut och lägga mig i solen.. Kan inte bestämma mig för vilket, nån som är förvånad ha ha

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, nähä inte då. Det är väl en situation vi tjejer ständigt befinner oss i. Ja, när vi då sent om sides gjort vårat val angående kläder/klippning och frågar någon person i våran närhet vad HAN tycke? Vad säger han då? JODÅ, det duger. VAD DÅ, DET DUGER? Har han svårt att bestämma sig eller??? Vi vill ju ha ett svar ja eller nej. Efter det svaret är vi tillbaka på ruta ett. Vi känner oss lika förvirrade som innan förändringen. Det är "f..n" att karlar aldrig kan bestämma sig haha./Suss

2009-06-23 @ 15:04:38
Postat av: Ickaa

Ha ha precis du har så jäkla rätt Suss! Aldrig har dom nån konkret åsikt..

2009-06-23 @ 17:30:12
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0