Fantastiskt

Jag är verkligen inte lika glad och lycklig som jag va igår. Jag hade en fantastisk födelsedag. Den bästa på länge helt klart :) Mimmi och Tess va här och fikade och det va trevligt. Sen kom Betty och det va kul :) Så fick jag fina presenter :) Jag visste knappt att jag hade så många vänner som har sagt grattis :) Så jäkla kul :) Det gjorde mig verkligen glad. Sen kan man väl inte leva i det för alltid verkar det som.. Men jag orkar inte ta åt mig just nu, jag känner och tycker det som jag gör. Så är det!

Men jag har sovit skit dåligt det senaste så jag ska nog gå och lägga mig en stund och se om allt känns bättre sen.. Eller lägga mig och läsa och fly lite från verkligeheten.

Du får mig att le


Kommentarer
Postat av: Susanne

Då tycks du och jag befinna oss i samma båt. Det har ju känns bättre kan man lungt säga/skriva. Orsak: En liten elak förkyldnings "basillusk". Näsan ser ut som "Rudolf med röda mulen"(men han är ju i ala fall söt). Här ser det snarare missbildande ut. Känner mig snarare som "Pomperiposa". "Kranen rinner o man snörvlar, huvudet dunkar lätt. Ja, du förstår situationen. Men efter regn kommer solsken, har någon tok sagt(vi får hoppas det stämmer). Annars lär det lätt gå åt en hel ask puder ifall det blir Tidan på lördag. Men jag kom just på en bra sak. Jag gör som Carro, tar min nyköpta Scotts tshirt och trär den över huvudet hahaha/ Kram Suss

2009-06-16 @ 15:11:22
Postat av: Ickaa

Ha ha Suss du är så jävla rolig :) Tack för att du muntrade upp mig.. Får verkligen hoppas det går över snart, ja gör en Carro i Tidan annars ha ha.

Kram

2009-06-16 @ 15:49:55
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Annika

jag ska nog pigga upp dej lite ikväll ska du se ;)

2009-06-16 @ 18:48:29
Postat av: Susanne

Ja, vi är där undercover,haha. Det lär inte finnas någon som känner igen oss( gud vad vitsig man kan va). Det finns en bra sak till med denna senaste "flugan". ALLA vi som är inne på Scotts o Carros blogg skulle lätt känna igen varandra, vad tror du? Är det värt ett försök. Vi skulle spara smink oxå. Ja, listan skulle nog kunna göras längre med bara fördelar./Suss

2009-06-16 @ 21:46:38
Postat av: Ickaa

Ha ha ja d klart d är värt ett försök, kommer ju bli värsta modet ju :) Japp bara fördelar helt klart ;)

2009-06-16 @ 22:06:14
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0