Fotboll är livet

Igår började något som är riktigt kul att titta på, U21 EM i fotboll. Jag är ju totalt fotbollstokig, det vet alla som känner mig. Därför mamma trodde jag va allvarligt sjuk förra veckan när jag inte hade koll på att det va VM-kval ha ha. Idag spelade i alla fall Sverige sin första match och det gick ju riktigt bra :) Så det ska jag följa nu.. Trist att jag ska jobba så förbaskat mycket bara.. Men det ger ju pengar så jag ska väl inte klaga ;)
Men fotboll är nåt av det bästa som finns i livet, saknar att spela själv.. Jag kanske ska ta tag i det igen.. Tål att funderas på..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är klart du skall ta upp din fotbolls karriär. Det är ju där "pengarna" finns. Du behöver ju inte ens utbildning, det räcker med en bra höger el vänsterfot. Och sedan säger det "klirr" i kassan(detta är naturligtvis den förenklade versionen).Tänk dig fansen skrika: Icka, Icka, Icka GOAL!! Vad sysslar du med "for a living"?/Suss

2009-06-17 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0