Jobb och åter jobb

Igår va jag helt slut när jag kom hem. Jobbade 8-18 och dagen började med att jag försov mig en stund. Jag hann i tid till jobbet men hela dagen blir förstörd om inte jag får ta det i min takt på morogonen.. Men den här dagen har börjat bra, jag hinner ju till och med blogga ha ha.. För ja, jag ska jobba på självaste midsommarafton.. Inte för att det gör mig nåt för jag hade antagligen inte gjort nåt annat vettigt ändå..

Igår bokade jag tågbiljetter till Malung :) jag fick ledigt dom 2 dagarna som krävdes för att jag ska kunna åka så det blir som jag ville hela tiden :) Det blri min semester den här sommaren. Dom flesta på jobbet höjde på ögonbrynen när jag sa att jag ska på dansbandsveckan i Malung. Fick höra igår att jag är för ung för att gilla sånt.. Jag har gillat sånt sen jag va typ 10 men ändå ha ha..

Nej dags för jobbet strax :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, för ung för det, men gammal enligt din mamma! Folk är roliga! =)

2009-06-19 @ 11:40:01
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej anonyma Icka!å ska ni till Malung..vill dit..

ska försöka få med mej Lena..Ha en bra Midsommar

trots att du jobbar!Kraam AnnaE

2009-06-19 @ 11:55:41
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se
Postat av: Susanne

Jo du ,jo du. Det finns väl alltid någon som skall dra vinst lotten haha. Med se det från den goa sidan. Du får ju storhelgs ersättning. Det blir fina extra pengar till dans veckan. Själv slog jag på stort och "fick" jul jiippii. Glad midsommar till AnnaE oxå./ Kram Suss

2009-06-19 @ 14:08:23
Postat av: carro

Hehe :) Det låter bra.. Jo jag hade de skit trevligt jag med :)

2009-06-19 @ 14:46:05
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0