Nu var det klippt

Nu är jag nyklippt! Och hör och häpna så är jag faktiskt nöjd :) Det blev bra, hur jag nu ska få till det så här snyggt som det är just nu det vet jag inte, men det ger sig på fredag ha ha. Ja foten känns bättre, konstigt nog känns det alltid bättre när man träffat läkare ha ha. Det måste sitta psykiskt, men jag har foten lindad nu och jag ska inte jobba imorrn heller. Ingen blir glad av att jag springer runt och haltar, jag satsar på att kunna jobba på måndag istället. Det blir bäst så :)



Sådär ser jag ut nu mer :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snygg klippning. Lite smink och på med snygg kläderna( efter du bytt några gånger antar jag) så är du garenterat en "ärtig kalas pingla" till helgen. Är det Grabbarna du skall till i Götet?

Hade du kollat mitt svar hade du besparat dig läkar kostnaden. Min rådgivning är gratis haha. Har du köpt skorna du ville ha??/Suss

2009-06-24 @ 21:55:12
Postat av: Ickaa

Suss: Ha ha japp det blir nog så ja ;) Japp på fredagen och Barbados på lördag..

Ha ha det va fler än du som sa samma sak, kanske skulle lyssnat ;)

2009-06-25 @ 08:41:23
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0