Sköna fredag

Idag har varit en skön dag. Jag gick upp vid 12.30, min period att inte kunna sova länge är som bortblåst ha ha.. Skönt det faktiskt ;) Sen tog jag tag i städningen ganska med en gång och det gick ganska fort när jag väl kommit igång. Precis när jag va klar med den och hade satt mig vid datorn så ringde Kim och frågade om jag ville umgås med henne och Susanne. Så då tog jag bussen ut till Skiftinge och gick och handlade med dom på Maxi först och sen hem till Susanne och fixa mat och äta och sådär. Massa tjôt såklart :) Dom är så jävla tokroliga dom två ;) Sen efter maten fick dom för sig att vi skulle fiska. Så idag har jag fiskat för typ första gången i mitt liv. Det är inte riktigt min grej om jag ska va ärlig.. Jag har lite för dåligt tålamod för det ha ha. Men det va ganska skoj ändå.. Sen efter det körde dom hem mig och här sitter jag nu. Skulle egentligen velat följa med tillbaka till Susanne och spela lite Wii men det får bli en annan gång. Ska ju iväg imorrn. Dock inte så tidigt men Carro kommer ju vid 12.. Då är det nog bäst jag är vaken ha ha..

Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.. Känner på mig att den kommer bli händelserik :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska prova fiske för första ggn i Norrland i sommar :P hoppas du får en kul dag imorgon :) kramar

2009-06-13 @ 01:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0