Stan

Idag har jag varit på stan med Mimmi och Tess. Alltid lika trevligt. Tror vi hittade det som vi skulle ha. Jag hittade en tunika/linne på Gina som jag köpte. Kommer antagligen ha det på lördag, men kan inte riktigt bestämma mig om det än känner jag. Jag är ju beslutångest AB så det är väl ingen som är förvånad att jag inte bestämt mig än ha ha..
Måste röja upp i lägenheten innan jag åker bara.. Inte så kul att åka bort om det ser förjävligt ut och sen har Carro tydligen bjudit folk hit på måndag så ;) Så imorrn blir det nog att dammsuga och städa lite ordentligt ;)

Jag tänker mycket just nu, vilket kanske inte är så bra.. Men jag funderar mkt på mina vänner och sådär. Jag har ju dom bästa man kan ha men ibland funkar inte allt så är det bara.. Men just nu känns det faktiskt ganska bra, hoppas det fortsätter att kännas såhär :) För nu är det sommar på riktigt, känner på mig att det kommer bli en kanon sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0