Tråk torsdag

Så var det torsdag. Är som sagt hemma idag med. Rätt skönt det, men jag blir så lätt rastlös och jag vill faktiskt jobba. Det känns som man skolkar när man inte går dit.. Jag är så fruktansvärt plikttrogen, men jag kan ju faktiskt inte gå så bra.. Jag försöker att inte ha dåligt samvete för att jag är hemma.. Men nu börjar foten bli mkt bättre i alla fall. Tror jag ska ner på stan med Mimmi och Tess sen. Kan va bra att se hur mkt foten pallar inför helgen. Ska tvätta idag med.. Det blir ju oxå lite springande..

Igår hade jag ingen rolig dag.. Jag har massa dumma tankar, tänker inte skriva dom här för det blir bara fel om folk läser och tolkar det ena med det andra. Det är bara mina känslor och dom kan ingen annan säga att jag inte har! Jag känner det jag känner så är det. Men jag tror det kommer bli bättre i helgen.

Vilket underbart väder vi har fått :) Så jäkla härligt.. Man kanske skulle passa på att försöka få lite färg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0