Tvättdag

Undra om blogg.se funkar nu då? Verkar ha vart strul hela dagen..

Jag har i alla fall haft tvättdag idag, är klar nu och tvätten blev torr för en gångs skull.. Nu ska jag fixa mig lite mat för magen skriker att den vill ha det.. Har en kompis som påstår att man inte bara kan leva på kärlek, hon kanske har rätt ;) Har varit en skön dag idag i alla fall då jag kan kunde sova ut ordentligt.. Har ju inte blivit så på några dagar och har 3 dagar framför mig som är fullspäckade med jobb. Någor säger mig att jag kommer vara relativt död på söndag ;) Men det är pengar så jag tänker inte klaga ;)

Nästa helg blir det turné i alla fall.. Det ser jag fram emot ordentligt. Ska bli riktigt kul. Jag saknar GBG så är kul att komma dit lite då och då.

Jag blir glad av att tänka på dig :)

Kommentarer
Postat av: carro

Tjaa ! Japp visst va jag där :) hehe !

2009-06-17 @ 21:19:53
URL: http://underbliven.blogg.se/
Postat av: carro

hehe okej... Hade du kul ?

2009-06-17 @ 21:59:35
URL: http://underbliven.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tror du skall byta jobb. Gör kariär inom komunal arbetarna istället. Dom står väl oftast o hänger på en spade. Man måste ju ha en massa energie kvar när man kommer hem. Färgerna på kläderna skulle passa till dina färger. Till er andra, Jag är fortfarande förkyld, shit./Suss

2009-06-18 @ 01:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0