Seg dag

Idag har varit en oerhört seg dag.. Jag har iofs äntligen fått ändan ur vagnen och kopplat in mitt trådlösa modem, så nu funkar det oxå. Det är nog i princip det enda vettiga jag gjort idag. Jag har varit så jäkla trött och är fortfarande fast jag sov typ 2 timmar i eftermiddags. Så nu somnar jag väl inte i natt är klart ;)

Imorgon kommer tydligen Carro till Etuna och ska köpa skor. Så då släpar hon ut mig ;) Men det gör jag så gärna så :) Sen ska jag storhandla på eftermiddagen/kvällen. Det kan behövas.. Är skönt att ha en del hemma :)

Är det inte lördag snart? Ja jag längtar som fan nu. Träffa familjen/släkten, det va ett tag sen nu. Och sen givetvis för att jag och Carro ska ut och fara ihop igen ;) Det ska bli riktigt kul. Är jag inte fel underrättad så kommer det en hel del från fanzone till Herrljunga, det blir skoj det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0