Massa svammel ;)

Idag känns allt mkt bättre :) Imorrn blir d Scotts igen, med Mimmi, Thessy och Mia. Ska bli så jäkla kul. Nej jag tänker inte tröttna på Scotts.. Jag kommer inte göra det heller.. Det är lika kul varje gång :) Har så jävla kul just nu så folk anar inte vad allt det här betyder för mig :)

Har jobbat idag med. Men bara 14-18.. Så det va rätt skönt.. Men jag har fått för mig att det är fredag idag, måste försöka förstå att det bara är torsdag ha ha

Min mamma har börjat antyda att jag är gammal, vad vill hon säga? Jag har inte ens fyllt 23 ;)
På tal om ålder, får alltid höra att folk tror att jag och Carro är lika gamla.. Då är min fråga, ser jag jävligt ung ut eller ser Carro äldre ut än vad hon är ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0