Den här dagen va då inte min

Jag ska aldrig mer vara nyttig och ut och gå!

Jag gick ner till stan, givetvis hade ingen någon klipptid idag men jag fick en imorrn.. Så nu ska det hända nåt, får väl se vad det blir ;) Ner till stan tog jag mina skor som är ganska obekväma och med klack bara för att öva att gå i dom. Det gick bra, jag kom både dit och hem. Väl hemma upptäckte jag att det visst finns lite sol på min balkong, jag som alltid klagar på att den aldrig når dit. Så jag satte mig där en stund, men katterna försökte rymma till grannen. Hon va iofs jätte snäll och sa att d absolut inte gjorde nåt ;) Sen tröttnade jag på värmen och bestämde mig för att en promenad är alltid skönt. Dövar dåligt samvete för att jag aldrig rör på mig och så behövde jag faktiskt mjölk... Jag tog nu ett par bekvämare skor.. Det började med att jag tog fel väg men tänkte: Äh jag kan gå runt huset istället.. Det skulle jag nog aldrig gjort för typ i änden på huset så trampar jag snett och jävlars helvete va ont det gjorde! Som tur är va jag ju ganska nära hemma så jag linkade hem och nu sitter jag med fotjäveln i iskallt vatten och hoppas värken jag har ska gå över. Det är några år sen jag stukade fötterna ordentligt nu.. Ett tag hade jag ju dille på att stuka fötterna, kommer ihåg första gången det hände.. Man kan ju tänka sig att det brukade hända när jag spelade fotboll, eftersom jag ägnade mig åt det några år.. Men nej då jag stukade alltid fötterna på andra konstiga ställen ;) Typ när jag gick av bussen, när jag skulle krångla osv. Och nu har det hänt igen!

Det värsta är väl att jag jobbar imorrn.. Och inte fick jag nån mjölk heller.. men jag är inte bitter ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men lilla gumman :) jag tänker på dej...kram

2009-06-23 @ 18:10:33
Postat av: Emelie

Idag är en sån där dag när man råkar ut för klantigheter... =/

2009-06-23 @ 22:15:40
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ska det strula så ska det. Och det tycks det ha gjort för dig idag. Hoppas du tog några värk tabl innan du gick och lade dig(linda foten, det hade nog oxå varit skönt) Även kattskin är bra hihi.

Var det små skollärare du sa?? Då skulle jag vilja vara med på dina komande svenska lektioner. Intressant svenska du har HAHAHA. Krya på dig/Suss

2009-06-24 @ 00:59:35
Postat av: Ickaa

Suss: Ha ha ha jag vet, jag är inte så jätte noga med svenskan här i.. Jag vet att min gramatik suger.. Jag ska som tur är "bara" jobba på en förskola och det ska jag nog fixa även med min kassa svenska ha ha..

2009-06-24 @ 09:25:36
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det gramatiska inget fel på. Jag syftade på alla "kryddiga" kraft uttryck. Inte för att jag är kristen på något sätt. Men det kan ju bli lite komiska situationer, typ: Mamma! var är min cykel jävel? - Var har du lärt dig säga så, min pojk? -Jo, så så säger min förskole lärare.

Hur skall du förklara det för en irreterade förälder? Då skall du veta att vi föräldar kan vara " som en böld i rö....n".HAHAHA/Suss

2009-06-24 @ 19:50:57
Postat av: Ickaa

Suss: Ha ha jaha.. Jag vet, jag måste skärpa mig! Mamma har skällt på mig länge nu.. Hon började när jag tränade tjejer i fotboll, men då skärpte jag mig faktiskt lite xD

2009-06-24 @ 20:49:05
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0