Krånglande alkholås och snygga karlar

Så va jag hemma från jobbet.. Ikväll har det hänt saker.. Jag får ju inte berätta så mkt om det på grund av sekretessen som alla redan känner till.. Men det va inte en lugn stund idag.. Fast det är rätt kul det oxå, man blir så slö om man inte har nåt att göra.. Vi har nyss fått bilar med alkholås och det va då inte det lättaste direkt.. Men gick bra när vi bytt bil ha ha. Sen träffade jag ju på en riktigt snygging oxå ;) Ojoj säger jag bara, jag glömde han som upptar min hjärna för en stund så det va riktigt skönt ha ha

Jag måste bara fråga en sak, har man riktig Scotts-feber om man seriöst funderar på att ta ledigt från jobbet för att dom är på Tv?? Nu kommer ju jag aldrig göra det eftersom jag är fruktansvärt plikttrogen.. Jag har ju faktiskt redan tagit ledigt en gång för Scotts skull i sommar, d får nog räcka ha ha.. Men jag tänker seriösa tankar om det här ha ha..

Imorrn är det jobb igen och sen måste jag nog ner på stan och se om nån har tid att klippa mig för mitt hår börjar se förjävligt ut..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman.

Låter som en händelserik dag. Gillade överskriften starkt!

puss

2009-06-22 @ 22:12:59
Postat av: Susanne

Tut,tut!

Tror inte det finns så stora piller. Som skulle kunna bota denna svåra farsot som drar fram, som kallas för Scotts feber.Den får nog själv läkna med tiden. Om man ens kan bli botad/vill bli botad. Och vill man verkligen bli botad. Har aldrig mått bättre än så här./Suss

2009-06-22 @ 23:01:34
Postat av: Kimmen

haha du är bara för skön Ickisen! Hade du datumet förresten igen? Kramiiis

2009-06-22 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0