Veckovill

Jag ligger en dag före idag med, igår va jag helt övertugad om att det va onsdag. Idag har jag då såklart torsdag. Det är säkert för att jag tycker det ska gå fortare till helgen.. I vanliga fall brukar veckorna springa fram, men den här segar så in i helsike tycker jag. Får väl hoppas det går relativt snabbt fram till lördag. För lördag och söndag lär ju springa fram. Så är det ju alltid när man har längtat efter nåt riktigt mycket :)

Idag blir det som sagt stan med Carro och sen storhandling. Sen ska jag såklart titta på Sverige-Malta. Mamma trodde nog att jag hade slagit mig ordentligt igår när jag lät helt förvirrad att det va VM-Kval idag.. Jag har ingen koll längre.. Jag vet det är förjäkligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0