Yesterday

Jag har varit dålig på att skriva. I lördags kväll va jag hos Mimmi och Thessy och hade trevligt. Spårade ur som vanligt, men det är bara riktigt kul :) Sen igår va ju en riktigt sjuk dag.. Jag åkte till Flen, hämtade hyrbil, åkte till Carro och därifrån till Brottby där Yesterday ligger som Scotts skulle spela på. Där träffade vi Ulrika och Tommy. Så jäkla goa människor :) Vad vi skrattade den kvällen. Åt allt i princip. Hände massa sjukt. Henke busar ju alltid med Carro ;) Det är så jäkla kul att se och Robban har stenkoll på oss, där kan man inte göra nåt tokigt utan att han ser det ;) Jag är för trött för att berätta om allt tokigt nu men det är riktigt roliga minnen :)
Efteråt pratade vi med alla utom Henke, honom sa vi bara hej då till ;) Fick höra lite roligheter om sista dansafton giget med Larz-Kristerz. Där skulle man vart som Robban så snällt sa till oss. Trodde han inte att vi ville va det? ;)

Ja och jag som trodde det skulle bli Scotts fritt fram till 13 juni nu, nej då.. Mimmi och Thessy har förstått att Scotts är bra så nu blir det på fredag igen, om jag får några pengar vill säga..

Även om jag inte vill så är det oundvikligt..


Kommentarer
Postat av: Susanne

aha...du har lite ansvar där du med? det är ingen fara, nu vet jag ju varför =) kollade förresten på gamla scotts-klipp på you tube från deras spelning i lidköping på annan dag jul....var du med där?? collt att vi var på samma ställe redan då =))

är lite avis på fredag...vill gärna se dem igen!! ha det gott

2009-06-02 @ 02:19:54
URL: http://konungadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0