En vanlig onsdag

Idag har varit en helt okej dag. Har skrivit lite på examensarbetet och ska nog fortsätta lite till om en stund. Sen har jag tvättat oxå :) Inte för att det va så mkt men ändå skönt att få undan det.. Sen ringde vårdcentralen och sa att jag var tvungen att ta om proverna jag tog i måndags för det hade blivit nåt fel.. Så nu har jag varit och gjort det, jag som tycker det är så kul menar jag. Jag tycker det är riktigt obehagligt, därför kan jag inte bli blodgivare tror jag ha ha.
Sen köpte jag biljetter till Mariefred imorrn oxå, ska ju dit på anställningsintervju. Har inte hunnit bli nervös än men det kommer nog. Måste förbereda mig lite oxå tror jag..

Förresten, Scotts är fan överallt ha ha. Alla som läser den här bloggen vet hur mkt jag tycker om dom. Förut idag så kom min post och så låg det en tidning upp och ner på så jag vände på den för att se vad det var för nåt och jag blev fan livrädd, för på framsidan va det en stor bild på Henke ha ha. Det va inte riktigt vad jag hade förväntat mig kan jag säga ha ha. Men det va ju lite trevligt oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0