Inte bra

Idag är inte nån bra dag.. Känns inte så än i alla fall.. Allt känns jobbigt hela tiden.. Jag har valt att inte prata så mkt om hur jag egentligen mår, för jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men så satt jag och pratade med Jonna på msn och hon får alltid ur mig hur allt egentligen är.. Jag hoppas hon vet hur mycket jag tycker om henne!!
Utan mina vänner skulle jag vara halv och må ännu sämre än vad jag gör.. Carro och Angelina va så gulliga igår, vad skulle jag göra utan mina systrar?? Dom vet alltid vad dom ska säga för att göra mig glad.. Alla mina andra vänner är oxå ovärderliga för mig <3

Ska nog inte göra så mkt idag, jobba på att försöka må bättre tror jag.. Orka ta tag i saker och ting..

Kommentarer
Postat av: angelina

lilla älsklingen :) finns här för dig dygnet runt. jag gör allt för dig, det vet du ;) ÄLSKAR DIG <3

2009-03-31 @ 12:23:01
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0