Snart Mariefred

Så har den här veckan oxå snart gått.. Jag fattar inte var dagarna tar vägen kan jag säga.. Idag ska jag på anställningintervju i Mariefred. Jag är lite nervös måste jag säga.. Men det kommer nog gå bra hoppas jag. Annars händer väl inte så mycket idag eftersom det tar ett tag att ta sig fram och tillbaka till Mariefred. Hoppas bara jag hittar från bussstationen nu.. Lite små rädd för det, jag har ju inte världens bästa lokalsinne direkt ha ha.. Men jag har ett bra tag på mig när jag kommer till Mariefred så det ska nog gå bra tror jag..

Nu har jag fått en del av det vi filmade i helgen av Carro.. Jag ska bli dokumentärfilmare tror jag ha ha.. Ja helt sjuka är dom i alla fall ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Lizen

LYCKA TILL....HÅLLER TUMMARNA!

2009-03-05 @ 10:53:51
URL: http://www.nogg.se/lizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0