Söndag

Så var det redan söndags. Har jobbat 5 timmar idag, det va kul att komma tillbaka. Det var ungefär som vanligt. Händer inte så mkt på det där stället. Men jag trivs så jäkla bra där :) Så underbara arbetskamrater. Fick klartecken om att jag får sommarjobb där i sommar med om det inte händer nåt på den fronten innan dess, vilket jag så klart hoppas att det gör :)
Ja andra chansen igår då.. Ja det gick väl ungefär som man hade kunnat förvänta sig även om jag inte riktigt förstår att Caroline af Ugglas kunde gå till Globen. Det finns låtar som är bättre helt klart. Men att Sarah gick dit tyckte jag va helt rätt :) Nu får jag se vilken/vilka jag ska hålla på i Globen, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: carro

Ja det gjorde man ju, rösta. men inte hjälpte det inte.. tråkigt men sånt e livet.

2009-03-08 @ 15:57:23
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0