Min helg

Nu har jag en dator :) Eller alltså det är min gamla som mamma egentligen fått men jag har fått tillåtelse att ta med den tillbaka till Etuna så jag har en dator tills min behagar komma tillbaka från lagning.. Så länge man inte har massa saker i datorn så fungerar den bra :) Huvudsaken är att jag kan surfa lite och va på msn, och det funkar hittills ;)

Ja i fredags eftermiddag åkte jag mot Katrineholm.. En aning stressad, men allt löste sig i alla fall :) I Flen gick min älskade Carro på tåget.. I Katrineholm träffade vi Linnea (Gurkan) som vi skulle sova hos. Sen hem till Gurkan och så fick vi mat av hennes gulliga mamma :) Vissa kunde ju då inte äta så mkt iofs ;) Sen gjorde vi oss i ordning, Carro ringde sitt samtal oxå, som gick bra trots oron innan ha ha. När vi va klara gick vi ut i det oerhört fina vädret och så gick vi till Palladium och kollade på en hårdrocksbands tävling. Såg ett band som var riktigt bra, minns tyvärr inte vad dom hette nu.. Sen gick vi till Safiren, där dom verkligen har nitiska vakter. Hjälpte inte ens att underbara Roberto satt upp oss på gästlistan... Carro och Gurkan kom inte in ändå.. Så då var jag lite i valet och kvalet om hur jag skulle göra, men bestämde mig sen för att ändå gå in. Roligare har jag väl haft, men jag fick nog en del bra kort och så filmade jag en hel del.. Så jag hoppas Carro blev nöjd ;) I pauserna va jag och pratade med mina vänner som cirkulerade runt lite ;) Dom träffade ju på Claes på en trappa ha ha.. Hände väl inte jätte mkt kul under spelningen.. Roberto dillade om Henkes tajta (?) kalsonger ;) Sen skrämde karln livet ur mig, dom hade placerat bord framför scenen för att skydda lite och där roade sig Henke och Roberto med att hoppa upp och en gång hoppade Roberto upp precis där jag stod!
Sen efter spelningen gjorde Claes nåt busigt, han släppte in mina kära vänner i värmen.. Carro fick sig en bror där och Gurkan blev assistent eller hur det va ha ha.. Sen pratade vi lite med Roberto och han öste credit över Carro och hennes underbara sida.. Kika in på den här. Där kommer det ligga bilder från i fredags.. Vet inte hur många gånger Roberto bad om ursäkt för att han inte kunde göra mer än vad han gjorde, men vi förstod ju det oxå.. Är det 18 så är det 18.. Vi snacka lite med Henke oxå.. Han är rolig, men den här gången dissade han inte Carro i alla fall ;) Sen fick vakten syn på oss och ja då va det ju kört. Dom fick inte ens vara där fast det va slut, så det va bara att gå ut. Men det tog lite tid, vi skulle ju kramas och säga hej då.. Tror vakten som flåsade oss i nacken va lite trött ha ha.. Sen gick vi ut i alla fall och hem till Gurkan. Där åt vi äpplepaj ha ha.. Det va gott det, efter en galen kväll...

När klockan ringde 8 kändes det som ett skämt! Men mitt tåg gick 9.06 så d va bara att ta sig upp. Vi hann precis till tåget.. Vid 11 hämtade pappa mig i Herrljunga sen till Vedum.. Göra sig i ordning och iväg till Floby där pappas kalas skulle vara. Det var trevligt det. Inte jätte mkt folk då 3 av pappas syskon inte kunde komma. Dom ska komma hit idag istället. Men det va mina 3 syskon med familjer, mammas 2 mostrar, den enes man, mammas 3 kusiner + den ene kusinen man och 2 barn, pappas 4 syskon med män och farmor såklart :) Så det va ett trevligt.. Träffar inte alla så ofta..
När kalaset var slut åkte vi hem, såklart fick jag köra.. Det bestämde min lillebror, pappa frågade om han skulle köra och han bara: Det gör Jennika.. Jaha ja ha ha..
Sen var det ju fotboll igår kväll.. Första halvlek pratade jag med Carro i telefon ha ha.. Alltid lika trevligt, saknar henne redan kan jag säga.. Sen i andra halvlek somnade jag nästan ha ha..

Idag ska vi fram till Vedum och sen kommer det folk hit. Men 60-åringen är ju inte hemma.. Jäkligt bra timing att va borta på sin 60-årsdag, min pappa i ett nötskal ha ha..

Tack alla för en underbar helg!
Scotts som alltid är lika underbara!
Carro och Gurkan för trevligt sällskap!
Min familj och släkt, så kul att träffa dom igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är ju tyvärr så med 18-årsgränsen, det är ju lag på den...kommer nån och kollar stället och de har folk inne under 18 kan de bli av med alkoholtillståndet, och det vill de ju förmodligen inte...drygt när man är i den åldern, det minns jag allt för väl. =/

2009-03-30 @ 00:49:55
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag tycker att vakterna kunde stå i baren istället. så gör de på Lidnesnäs och så barbariska kan de inte vara i Katrineholm. Likadant på konserten igår-åldersgränsen 13 för konserten, 20 för baren.



Tack för den stöttande komplimangen-du är en riktig vän

2009-03-30 @ 10:29:16
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Carro

vi är fan bäst.



älskar dig. ditt inlägg om kvällen är mycket bättre än mitt, ska nog länka på min hemsida till ditt inlägg! :D hahaha



PUSS <3

2009-03-30 @ 20:18:38
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0