Anställningsintervju

Så var jag hemma igen, eller ja det har jag varit ett tag.. Tror att intervjun gick ganska bra. Jag har lite svårt att veta vad jag ska säga i en intervjusituation men det är rätt bra att få öva på det. För även om jag inte får jobbet så får jag öva på hur det är att gå på anställningsintervjuer och det är en bra erfarenhet. Det var förresten jätte lätt att hitta i Mariefred, så det hade jag inte behövt bli nervös över.. Mariefred är lite mysigt ;)

Nu ska jag titta på första kvartsfinalen i hockeyslutspelet. Tyvärr kan jag ju bara se den matchen som sänds på kanal 9 men det är ju hockey i alla fall.. Och jag har ju vänner som tycker det är en bra match så ;)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du tänker så rätt:) Allting kommer ordna sig.

2009-03-05 @ 21:34:09
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0