Anonym? ;)

Jag är lika seg idag och har inte lust med nåt. Det står still i hjärnan som vanligt.. Blev lite gladare när Carro ringde dock.. Men folk är allt roliga, jag kommer bli hon som är Carro-Scotts fanzones kompis.. Jag kommer helt enkelt bli Carros anonyma vän som vi har skojat om ;) Det är kul att man räknas ha ha.. Nej jag bryr mig inte på riktigt tycker bara d är lite roligt att det är så uppenbart vem det är folk vill känna ;) Folk döljer det ju inte heller ha ha..

Annars händer nog inte så mkt idag.. Har som sagt inte lust med så mkt.. Skulle nog iofs behöva hitta på nåt tror jag..

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; okej, vad roligt :D. Ska ta med min femåriga lillebror till Liseberg för att se på Scotts imon ;D.

2009-05-19 @ 19:46:47
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Annika

För mej är DU inte anonym. ;) Kram på dej

2009-05-20 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0