Är det nu det händer?

Jag har haft ett ganska turbulent dygn känns det som. Det har hänt mycket. Jag jobbade ju 8-18 igår, det gick faktiskt riktigt bra.. Kändes inte som d va så länge som det faktiskt va.. Sen hade jag ju grubbalt hela natten, nej jag sov inte särskilt bra.. Men det löste sig som tur var :) Jag hade nite behövt grubbla ihjäl mig.. JAG HAR FÅTT JOBB!! Det är ett vikariat på en förskola i Örebro. Jag börjar där i augusti så jag kunde göra min arbetsledare där jag ska sommarjobba, där jag även jobbade igår glad att jag kan jobba i alla fall nästan alla veckor som va tänkt. Så nu känns det som livet kommer att lösa sig till det bästa :)
Sen kommer min handledare lämna in min uppsats oxå så jag blir klar med det där nån gång :) Det känns oxå otroligt skönt :)

När jag kom hem från jobbet igår så va jag rätt trött men jag och Carro fick ett infall att jag i alla fall skulle åka till henne.. Så på en timme hann jag gå hem från jobbet, prata med Carro och mamma i telefon, duscha, packa lite, gosa med katterna och fixa iordning så dom sakulle klara sig över natten och gå till station och ta bussen till Carro. Sen hämtade dom mig i Sparreholm och så åkte vi till hembygdsgården, tyvärr blev det ju ingen brasa för d är typ eldningsförbud.. Men det va rätt mysigt ändå fast jag såklart hade för lite kläder på mig men jag frös inte så jätte farligt faktiskt.. Vid hembygdsgården träffade vi Betty oxå, så trevligt :)  Busade lite med några barn så jag höll mig varm ha ha.. "Du ser ut som en fröken". Vet inte ritktigt om det är en komplimang eller hur jag ska ta det ha ha. Men så söta barn Carros familj har boende hos sig.. Sen åkte vi hem till Carro och jag, hon och Betty tog oss an bushuset där vi skulle sova. Först åt vi lite.. Sen ut dit och shit va vi flummade och hade oss.. Vi hade ju såklart Henke med oss ha ha.. Carro skulle läsa högt från en artikel, som jag garvade.. Den va helt sjuk! Ja det va riktigt roligt.. Det här måste göras om helt klart :)
Somnade väl som en stock sen.. På morgonen lyckades Carro paja sin säng så hon kom och knödde ner sig hos mig, d va fan inte okej ha ha..
Och nu är jag hemma igen :)

Idag händer nog inte så mkt alls, ska ta det riktigt lugnt för jag är fortfarande trött.. På söndag kommer Carro hit igen..

Vissa människor har tydligen inte haft nog med otur i sitt liv...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis igen till jobbet gumman, du förtjänar det verkligen! Kul att livet börjar rulla åt rätt håll för dig! =)



Och nu är du ju så gott som fröken, så ta det som en komplimang! =)

2009-05-01 @ 13:31:24
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Carro - Scotts Fanzone

Super kul kväll, fyfan :) msåte göras om som sagt!

2009-05-01 @ 14:46:03
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: Marita

Grattis till jobbet Icka!!

2009-05-01 @ 14:57:34
Postat av: Ickaa

Marita: Tack så mycket :)



Carro: Japp det måste det helt klart.. Repris på söndag? Glöm inte Henke bara ;)



Emelie: Tack igen :) Ha ha ja jag gör nog det..

2009-05-01 @ 15:33:31
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis till jobbet :)

2009-05-01 @ 21:59:38
URL: http://therese-tessie.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Ååh... GRATTIS TILL JOBBET!! :D



Så kul!!

2009-05-03 @ 19:17:51
URL: http://tjockisresan.blogg.se/
Postat av: Betty

valboget var bäst:) måstr göra om det:)<3 henke är bra:)

2009-05-04 @ 13:00:12
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0