Dagen

Har jobbat idag med. Gick bra som vanligt men nu är jag rätt trött. Bea har jobbat idag med, trevlig tjej det där :) Hon erbjöd mig att åka med henne och handla efter jobbet eftersom jag verkligen behövde det.. Så vi åkte iväg och storhandlade efter att jag varit på skolan och lämnat in examensarbetet och sådär.. Det va skönt att få det gjort, så nu är frysen full igen :) Känns bra det.. Räcker väl ett tag i alla fall :)

Just nu håller jag på och gör varma mackor, tänkte äta framför hockey semifinalen.. Hockeyn gick ju bra igår fast jag inte orkade se klart den, jag gick och la mig efter andra perioden.. Men jag var ändå skittrött när jag vaknade imorse ha ha.. Men imorrn ska jag sova, för nu blev det så att jag ska jobba 7.30-18 på söndag. Det tackar inte jag nej till.. Pengar behövs alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0