En tur på stan

Carro sov här i natt.. Det är så underbart att umgås med henne, jag kan verkligen vara mig själv med henne. Jag är så jäkla glad att jag lärt känna henne.. Som sagt massa tokigt med henne hela tiden.. Lotta kom hit skit tidigt imorse ha ha. Jag va lite yrvaken tror jag, hoppas jag inte skrämde stackars Lotta. Tur hon träffat mig innan ;) Sen bakade vi bröd, det blev jättegott fast vissa klagade på att d va hårt som knäckebröd ha ha.. Sen blev det äntligen stan. Vi sprang runt som fan kändes det som.. Hittade i alla fall det vi skulle ha, succé det ja ;) Carro och Lotta handlade en del men jag tog det lugnt med det ja.. Lika bra det kände jag.. Sen åt vi med Mimmi och Tess, trevligt att träffa dom :)
Sen gick vi lite mer på stan och sen hem till mig innan Carros och Lottas buss gick hem.. En trevlig dag, men nu är jag rätt trött..

Sitter och lyssnar på radiosportens webbradio, det är ju Elfsborg- IFK Göteborg idag.. Nä jag vill inte alls va där med mamma och pappa ha ha.. Jag ringde mamma, för jag har ju inget minne så jag hade glömt att dom skulle dit så jag fick höra lite stämmning. Det lät jävligt kul ;)

Imorrn händer nog inte så mkt mer än att jag ska jobba 16-21. Det är rätt skönt det med..

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Försöker förbereda mig mentalt så gott de går ;D.

2009-05-05 @ 13:52:48
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0