En vanlig lördag

Idag har jag i alla fall fått sova lite längre.. Det va skönt det.. Idag ska jag tvätta och så ska jag ta tag i examensarbetet, d borde va lätt fixat tycker jag.. Men jag är ju så seg, mamma har tjôtat på mig massa här nu.. hon påstår att man är tvungen att göra det med mig. Förstår inte riktigt vad hon menar ha ha..
Men jag fick i alla fall dammsugit hela lägenheten igår, va skönt att få det gjort. Sen gick jag till Mimmi ocg Thessy och solade på deras balkong. Det va riktigt skönt fast jag tror hjärnan blev lite kokt eller nåt ;) Sen fastnade jag så klart på msn hela kvällen, men det är ju så kul ;)

En annan bra sak är att mamma har kommit på att hon har mina kort kvar.. Typ alla dom som försvann när min dator kraschade.. Och eftersom jag har världens bästa mamma så ska hon köpa ett usb minne och lägga dom på, för hennes dator är inne på sina sista dagar ha ha..

Hoppas alla njuter av solen idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mammor är det bästa som finns, och vare sig man vill eller inte så känner dom en mer än man anar... =)

2009-05-30 @ 13:08:55
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Susanne

jaha ja, tror jag känner igen dig på kortet här på din blogg =) stod lite överallt under kvällen men öven någonstans där mellan henrik och cleas =)

2009-05-30 @ 23:28:00
URL: http://konungadotter.blogg.se/
Postat av: Susanne

hej igen =) funderade på det du sa, om jag stod mellan henke och claes...och jaa jag stodj u i princip där hela kvällen, tänkte på roberto när jag skrev senast, ursäkta mitt stora felsteg =) stod du precis bakom mej i slutet där och tog kort...isf vet jag =) i ngn vit top....

2009-05-31 @ 20:52:17
URL: http://konungadotter.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack för kommentaren om bilderna. Kul att du gillar dem =) Jag skickade dem till [email protected] till carro men har inte hört ngt mer sen //Susanne

2009-06-01 @ 18:17:42
URL: http://konungadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0