Examensarbetet

Nu börjar min trötthet komma.. Jag har klarat ventileringen av examensarbetet och som examinatorn sa så va det ju faktiskt ingen avrättning ha ha.. Det gick helt okej, lite grejer som ska ändras men tror att jag fixar det ganska lätt.. Får ta tag i det bara, så är jag av med det där sen. Jag ska ha min examen nu, så är det bara :)

Jag tänker tillbaka på den underbara kryssningen och vill bara tillbaka.. Det va bara såååå kul :)
Men nu är det nog dags för sängen tror jag :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Klok examinator:) Även om man känner sig så så är det som sagt ingen avrättning

2009-05-27 @ 07:19:48
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0