Inte L-K fritt

Nähä då va inte Eskilstuna L-K fritt längre då ha ha.. Jag och Carro va ju ute och gick igår och mötte då en person som var fruktansvärt lik Morgan i Larz-Kristerz.. Eftersom Carro är nyfiken och vill ha reda på saker och ting så mailade hon L-K idag och fick svar att det visst va Morgan.. Han bor tydligen i Etuna nu.. Antagligen inte alls så långt från mig eftersom d va i närheten här som vi mötte han och hans flickvän..
Ha ha d här är ju lite kul, ja att vi mötte Morgan kunde orsakats Carros död, hon satte en godis i halsen xD Så ja d va en av sakerna vi låg och garvade åt halva natten och som gör att jag nu måste lägga mig lite.. Nej jag har inte kommit så långt sen förra inlägget ha ha

/Carros anonyma vän ;)

Kommentarer
Postat av: Kimo!

Han bor i närheten av ICA nyfors ;)

2009-05-15 @ 18:30:40
Postat av: Carro

sååååååååååååååå kul!

2009-05-16 @ 13:02:50
URL: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0