Ont!

Idag jobbade jag mellan 8-18.. Det va rätt segt då min rygg inte beter sig så bra för tillfället. Hade ont igår och har värre ont idag.. Inte kul alls, men det går nog snart över hoppas jag. Ska inte jobba på ett tag.. Det är rätt skönt.. Helgen ska ägnas åt att försöka få klart opponeringen till examensarbetet.. Det måste liksom bli klart, jag har ju lite saker för mig nästa vecka. Så jag hoppas verkligen ryggontet går över för jag har ingen lust att ha så här ont när det blir äventyr nästa vecka ;) För det kommer det bli.. Ingen aning om vad som väntar egentligen men det kommer bli så jävla kul, det är vad jag vet :)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Scotts <3

2009-05-16 @ 10:26:36
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0