Starten på veckan

Idag har varit en effektiv dag. Fick ringt det jag skulle göra och det känns bra :) Sen va jag nere på stan en sväng och fixade en sak.. Mimmi va med och så träffade vi Tess sen oxå :) Men inte blev det nån ledig dag från jobb, nej dom är tydligen inte annat än sjuka så jag fick hoppa in och jobba kväll. Men det gick bra det, jag jobbar så gärna så :) Jag har lämnat in min cykel så den blir fixad nu oxå, bättre sent än aldrig heter det väl?? ;) Kan behöva ha den i sommar, jag tänkte cykla och se Scotts.. Nej jag skojade bara, så jäkla kul ska vi inte ha det ;) Men jag ska ju jobba och det är ju mycket bättre att cykla än att behöva gå.. Man slipper gå så tidigt på morgonen..

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska iväg med Mimmi och Tess en sväng och hämta min cykel. Hoppas faktiskt inte dom behöver folk på jobbet imorrn, jag behöver vila lite. Ska ju jobba torsdag och fredag oxå. På onsdag ska jag till Örebro och träffa dom där jag ska börja jobba i augusti, d ska bli kul det..

Har tjôtat i telefon med både Carro och Angelina idag, fan va jag saknar dom. Men snart får jag träffa dom igen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Cykla är himla härligt, speciellt nu på våren. Enda jobbiga är alla dumma insekter som flyger in i min mun...=P

2009-05-12 @ 01:47:17
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0