Tågbiljetter

Ja idag har varit en rätt lugn dag. Har varit och fixat lite grejer med Mimmi och Tess och sen va jag hemma hos dom efter att jag hämtat min cykel. Så nu kan jag äntligen cykla igen :) Fattar inte varför jag väntat så länge, det kostade typ ingenting och va lätt fixat :)

Nu har jag lyckats boka tågbiljetter tills jag och Carro ska styra vår kosa mot mina hemtrakter 13 juni.. Det blir så bra det här, både Scotts och lite födelsedagsfirande :) Det va inte det lättaste att boka dom där för min dator fick för sig att dö precis när jag skulle betala och sen hade pengarna dragits ändå men eftersom köpet aldrif hann gå igenom så drog pengarna tillbaka som tur var så jag fick göra om alltihop igen.. Men nu så ;) Så vi kommer dit vi ska hoppas jag ;) Mamma har ju äntligen fattat att vi tänker komma ha ha..

Nu ska jag se första semifinalen av ESC tänkte jag, sen ska jag sova för jag ska ju till Örebro hyfsatt tidigt imorrn :) Det ska bli kul det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0