Trött och seg

Idag har jag jobbat 5 timmar och nu är jag väldigt trött för Carro sov här i natt. Och givetvis hade vi som vanligt svårt att sova.. Sen att mina katter tycker halv 5 är bra tid att börja leva jävel på är en annan femma. Men jag och Carro låg och garva ett bra tag.. Vi har numera två nya alias: Anonyma-Icka och Det Försynta Barnet ;) Vi är för roliga ha ha.. Alltid lika kul när hon är här..
Innan igår så va jag i Örebro och hälsade på min nya arbetsplats, verkar jätte bra. Bra personal och goa barn. Fick äta med dom och sådär, så va där ett tag.. När jag kom hem gick jag till Mimmi och Tess ett tag innan Carro kom..

Idag händer nog inte så mkt mer tror jag.. Är som sagt trött och jag ska jobba 8-18 imorrn så då behöver jag va utvilad.. Och om jag sover en stund nu så orkar jag se hela ESC idag kanske ;) Borde gå ut och gå oxå, jag har börjat slarva med det där och det är inte bra.. Men nu har dom börjat klippa gräs och elände ute oxå, och d tycker jag inte om..

Om en vecka är det dags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0