Gröna Lund

Ja nu har jag väl landat lite mer än vad jag hade gjort när jag försökte skriva inlägg igår. Det blev så rörigt så det publicerades inte ha ha..

Torsdagen var helt underbar. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva för att få med allt och för att alla ska fatta hur underbart det va. Det började i alla fall med att jag åkte till Carro i Stjärnhov och va med på deras loppis. Vi slog in lite presenter och gjorde lite mackor och sådär ;) Sen vid 15 så kom P4 dans- Karin och skulle göra ett repotage om framförallt Carro, men jag kom ju med på ett hörn oxå.. Vi får väl se hur det blir sen när det sänds ;) Sen åkte vi till Gnesta och tog tåget till Sthlm därifrån och vidare med buss till Grönan. Där träffade man alla roliga människor. Shit va skoj d va att träffa alla :) Angelina, Tessan, Karin, Ulrika, Tommy, Emil, Hanna, Mimmi, Tess och Mia va dom som jag kände som va där tror jag ;) Vi va ett stort gäng i alla fall.. Ja Carro träffade Angela från danslogen oxå, riktigt go människa! Emil och Hanna är dom två sötaste Scotts fansen som finns :) Så jäkla söta! Ja och Scotts va lika bra som vanligt :) Så jäkla underbart att se dom igen :) I första pausen gjorde P4 dans- Karin intervjun med Scotts och Carro. Jag stod bredvid och lyssnade ha ha. Vi lämnade även presenten till Roberto.. Han är så söt ;) Ja kvällen va helt underbar i alla fall :)
Tack alla som förgyllde den! Och tack Karin som vi sov hos :)

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för kryssningen! Det ska bli riktigt kul, massa roliga människor som ska med.. Ja och så Scotts oxå ja xD

Ikväll ska jag och Angelina till Mimmi och Tess.. Vi gick på stan med dom en sväng förut.. Så trevligt så ;)
Nu lagar Angelina mat, det är bra så slipper ju jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0