Så lyckad kryssning :)

Ja så va jag hemma från kryssningen då.. Ja det har verkligen varit skitkul :) Jag, Angelina, Mimmi, Tess och Emma åkte buss från Etuna. På terminalen träffade vi Carro, Folke, Marren och Daniel.. Sen efter massa väntan gick vi på båten och så blev det mat typ direkt.. Det va gott det :) Sen gjorde vi oss i ordning och sen blev det förfest i Lizen, Anna och Helenes hytti ;) Efter det va det upp till Fun Club för att rocka loss till Scotts och det blev helt klart.. Massa människor som kommer fram och hälsar på Carro och talar om hur bra fanzone är ;) Och tydligen va d flera som ville ha ett ansikte på Anonyma-Icka oxå ;) I andra settet hamnade jag längst fram framför Henke och det va inte kul.. Jag gav upp efter ett tag och ställde mig vid dom andra som stod vid Claes.. Men jag tror inte Mimmi såg så mkt ;) Ha ha.. Ja kul va d i alla fall ;) I sista settet stod jag och Carro längst fram och då kom det en jävla brud och knödde.. Ja jag blev rätt sur och det kunde slutat med slagsmål om inte Carro hade fått mig att lugna ner mig.. Men det va tydligen vissa som la märke till det ;) Efter att Scotts slutat spela gick vi runt på båten jag, Carro, Angelina och Carina.. Vi gick och la oss vid halv 5 sen vi konstaterat att det inte va där det hände och att här haglade det fan inte xD

Halv 10 fick jag mess från det försynta barnet om vi va vakna.. Jag svarade att d visste jag inte om det va det vi va ;) Men i alla fall kom vi upp då och gick runt på båten igen. Vid 11 spelade vi bingo ;) Sen spelade Scotts igen och då va det drag. Då hade ju Marren kommit igång oxå och med henne är det inte en tråkig stund ;) Lillen va ju helt kalrt bäst idag ;) Det va så jävla roligt, alla i publiken skrattade och jag antar att Henke och Robban undrade va fan Lillen gjorde bakom deras rygg xD Ja kul va d i alla fall ;) Sen var det lite tjôt med grabbarna.. Jag förstod ingenting som vanligt ;) Catfight, så illa va det faktiskt inte! Jag slog inte ens till henne ;) Ja Henke fick sin present oxå :) Sen blev det soldäck.. Åh jag är så glad för allt som händer Carro just nu, hon är så jävla värd det :)
Sen var det av båten och det tog en jävla tid.. Bussresan hem va hur jävla kul som helst. Marren är inte klok, men så jävla go!

Tack alla för en helt underbar kryssning! Så jävla kul :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorrn gäller det. Då ska jag bli klar med min examen.. Jag har inte hunnit bli nervös än och det tror jag beror på kryssningen. Så det va skönt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0