En tripp till Örebro

Jag borde nog egentligen inte vara vaken nu ha ha.. Jag kan ju inte sova länge längre.. Ja jag va uppe sent igår. Jag kom hem vid halv 3 tror jag.. Jag skulle ju på grillfest på mitt nya jobb i Örebro, det va trevligt det. Sen bestämde sig Mimmi och Thessy för att komma till Örebro och se Scotts. Jag hade inte gått annars eftersom jag då inte hade kommit hem. Så jäkligt glad att dom bestämde sig för att åka dit. Men efter grillfesten så tog det ju ett tag innan dom kom så jag vandrade runt i Örebro och spanade lite.. Inte helt utan resultat, fast Carro tycker nog jag är blind ha ha.. Sen kom Mimmi och Thessy och då gick vi in på Frimis.. Rätt mysigt ställe :)

Så började Scotts spela vid 22 så då gick vi fram och ställde oss framför Robban, där vi blev kvar hela kvällen. När han fick syn på mig så fick jag världens leende. Det gjorde hela min kväll kan jag säga ;) Det va en bra spelning som vanligt.. Och som vanligt några brudar som trodde dom va ensamma på stället ha ha.. Men vi hade skoj där framför scenen.. Mimmi hade roligt åt mig i "All I wanna do is make love to you". Jag förstår inte riktigt ha ha.. Grabbarna på scen verkade ha kul åt oss oxå ;) Kul att man kan roa nån ;) Sen efteråt pratade jag lite med Claes, tog ett kort och sådär.. Fast d tyckte han jag skulle ta bort.. Men han är söt den mannen :) Sen gick jag bort och pratade med Robban.. Han är så jävla go den mannen :) Så tog jag kort på Henke och efter det så åkte vi hem.. Trötta men glada tror jag ;)

Tack Mimmi och Thessy för en rolig kväll :)
Det kommer säkerligen upp bilder på http://scottsfanzone.blogg.se senare.. Och jag lägger väl upp dom på Scottsfanzone på bilddagboken när jag orkar.. för nu tror jag faktiskt jag ska lägga mig en stund igen..

Ja Scotts 3 gånger på 1 vecka.. Jag säger då det.. Men jag har så jävla kul så d är inte sant! Sen blir d ju på söndag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0