Inget vettigt

Jag skrev ju ett inlägg igår kväll.. Jag tog bort det, dels för att blogg.se strulade så jag kunde fan inte se att det publicerats men sen för att det jag skrev kanske inte va så genomtänkt.. Jag va bara trött på allt igår och nu har det blivit ännu värre på grund av det jag skrev.. Men jag har bestämt mig för att lägga det bakom mig, det är inte värt energi. Det är bättre att glömma och gå vidare.. Det tänker jag göra i alla fall..

Idag har jag väl inte gjort så mycket vettigt.. Lämnade tillbaka böcker på biblioteket, det är ett måste annars får man massa böter och det är fan inte roligt. Det råkade jag utför i vintras om ni minns ha ha.. Annars har jag inte gjort så mkt alls.. Ska jobba imorrn, så ska slöa idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0