Passar bättre för kor och får

Nu måste jag blogga lite om fotboll ;) Jag lyssnade på matchen BP-Elfsborg igår.. Det lät ju inte som världens bästa fotbollsmatch och sen när jag läser den här artikeln om vad spelarna tyckte om planen på Grimsta IP så förstår man ju verkligen.. Sen så börjar tjafset om att Elfsborg har en fördel för att dom har konstgräs, ja det finns en jävligt bra anledning till det där plastgräset! Är det nån som minns hur gräset på Elfsborgs förra arena såg ut? Det gör i alla fall jag, då jag besökte Ryavallen ett antal gånger.. Det va hemskt, där gick d inte att spela fotboll.. I alla fall inte i början på säsongerna.. Jag håller med om att det borde införas kontroll av planerna för alla lag vill väl spela match på bra planer?? Så jag tycker Elfsborg har all anledning att uttala sig om dåliga planer då dom faktiskt åtgärdat sina problem med gräset! Och nej jag tycker inte det är "fusk* med konstgräs, blir det bättre så är det bara bra!

Nu har jag fått skriva av mig ha ha

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Visst är dem? Dem är så trevliga när man kommer också :o.

2009-05-03 @ 18:40:36
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0