Lugna dagar

Undra om det blir lika lugnt på jobbet idag som det va igår. Vi hade 8 barn på hela huset. Det betydde att vi va mer personal än barn haha. Då hinner man massa man inte hinner annars, som att typ städa skåp och lådor och så. Det blev lite sånt röjt igår..

Jag tror jag går upp för tidigt, jag hinner så mkt på morgonen haha. Idag har jag t.ex. betalat räkningarna haha. Iofs tycker jag att d är skönt att ha gjort så jag vill göra d så fort som möjligt.. Och nu är det gjort :)

Idag blir det äventyr igen, inte så långt den här gången. Ska bli roligt. Mitt lilla gäng va ju iväg igår, utan mig ;) Ja jag har ju ett jobb att sköta, även om jag hellre åkt till Linköping än att sitta sysslolös på jobbet måste jag säga.. Men men det blir ju ikväll som tur är :)

Nej iväg till jobbet nu så jag kan komma hem igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0