Nu är det skärpning

Nu är jag på väg till jobbet igen.. Känns som det va längesen nu och det va det ju faktiskt.. Har ju inte varit på jobbet sen förra måndagen. Men nu mår jag bra igen så förhoppningsvis ska jag kunna jobba hela den här veckan haha. Det får va slut på sjukdom för ett tag framöver nu tycker jag allt. Börjar nog må bättre psykiskt oxå tror jag. Jag ska sluta tänka så förbaskat mkt, jag vet att jag krånglar till saker och ting alldeles för mkt..Det är bättre att bara köra på och allting löser sig ju faktiskt förr eller senare, jag vet ju det. Så från och med nu är det fan i mig skärpning från min sida.. Man lever faktiskt bara en gång (vad vi vet) så då kan man inte slösa det på att fundera sig igenom det..

Nu är jag i Arboga så ska väl ta mig av tåget strax.. Det här är ju tågets slutstation så behöver ju inte skynda mig av direkt som tur är..
Jag är pigg idag, kan d bero på att jag sov i en evighet igår haha.. Jag borde vara utvilad idag, annars blir jag d nog aldrig haha..

Jag är positiv idag.. Tack M och A för era peppande ord igår, jag vet att jag måste skärpa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0