Ny vecka

Så va det måndag igen.. Äntligen måndag, äntligen måndag som en underbar vän brukar sjunga för mig haha.. Vet inte om det känns så kul just idag.. Jag har sovit rätt mkt i helgen så jag va inte alls trött igår kväll vilket resulterade i att jag givetvis inte gick och la mig så tidigt som jag borde. Nej jag fastnade vid den här tills klockan va 00.00.. Alltid trevliga människor att prata med :)
Va hos Mimmi och Tess en sväng igår kväll oxå och kollade på hockey.. Kändes skönt med lite sällskap.. Men det har faktiskt varit skönt att va rätt ensam i helgen, jag är inte det så ofta längre så..
Tror det har varit en bra helg för mig fast den har varit extremt jobbig..

Men har insett lite saker:
1. Jag vet vilka som verkligen är mina vänner nu
2. Det är ingen idé att älta det som varit för man blir inte klokare av det
3. Jag är totalsåld på DIG och det är lika bra att jag inser det och slutar förneka det
4. Man mår mkt bättre av att prata av sig
5. Jag har den bästa mamman i världen (det visste jag iofs redan innan)

Nej nu måste jag nog gå av tåget.. Annars kanske jag hamnar i Etuna igen haha det vore inte så kul.. Så mkt gillar jag inte att åka tåg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0