Slö dag

Så har hela den här dagen gått oxå. Har inte gjort mkt alls idag. Bara tittat på tv i stort sett. Packat lite inför imorrn. Ska ju åka hem på fredag igen men måste ju ändå ha med mig lite och ha lite grejer med mig på tåget så.. Ska nog gå och lägga mig rätt tidigt tror jag.. Men det kan ju hända att nattsömnen störs lite kanske haha.. Men det blir jag bara glad för haha

Ska upp rätt tidigt imorrn, men det är ändå sovmorgon om man räknar med om jag skulle till jobbet istället. Så det är rätt bra.. Men nu har jag ju sovit länge dom här två dagarna jag har varit sjuk så.. Men kan ju sova på tåget imorrn, men det kommer väl inte kunna gå haha..
Ska bli kul att träffa familjen imorrn.. Ska hämta min brorsdotter på fritids oxå, d ska bli trevligt att se hur hon har det. Hon går ju på min gamla skola.. På tal om syskonbarn, jag undrar verkligen när min syster har tänkt föda. Det var dags i måndags och än har vi inte hört nåt. Den borde komma snart tycker jag allt. Pappa är ju övertygad om att det är en tjej, jag är inte så övertygad.. Jag har ändå alltid fel haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0