Vad har hänt?

Det har hänt nåt med mig.. Alla som känner mig vet att jag är en slarver.. Det ligger saker överallt hemma hos mig och ingen ordning nånstns. Idag tog jag tag i att göra ordning på mina papper som legat lite överallt. Viktiga papper.. Så nu sitter dom ordentligt i pärmar.. Det här är dagen då jag tog steget från att vara lik pappa (papper överallt, noll koll) till att vara lik mamma (ordning och reda). Haha ibland händer det fort ;).
Vifår väl se om jag orkar fortsätta hålla ordning och reda.. Jag tröttnar rätt fort på det mesta ;)

Har varit en bra dag på jobbet idag. Bra och kort haha.. Vi har en trevlig praktikant på jobbet, trist att han bara ska va en vecka.. Han är lite söt att titta på oxå ;).


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mums för "ögongodis" haha. Det är aldrig skadligt för tänderna. Kramar i massor till dig. / Suss

2009-11-03 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0