Bloggpaus

Jag har extremt lite tid just nu.. Så jag tar lite bloggpaus några dagar om ni undrar vart jag har tagit vägen.. Ska blogga om lördagen oxå.. Har börjat men orkar inte slutföra den.. Idag har vi ialla fall haft studiedag och det blev jobbigt. Det är mkt skit på jobbet just nu. Det tar kraft.. Men sen efter jobbet va d kul.. Då gick jag först till Jolle som klippte mig. Hon är så duktig den tjejen och dessutom är hon så jävla go och trevlig. Hon plockade mina ögonbryn och färgade dom oxå. Satan va ont det gjorde, jag började gråta haha.. Men jag klarade det :) Och jag blev assnygg i håret.. Hon lovade att jag får ragg på kryssningen nu haha..
Sen har jag äntligen köpt mig en systemkamera :) Hittade en på blocket så jag slog till direkt. Har önskat mig en sån länge. Nu är d slut på kassa kort frånmin sida hoppas jag haha. Dessutom va det en astrevlig tjej jag köpte den av.. Hon pluggar i Örebro så nu har jag fått en samåkningskompis :) Kul :) Så åker bil imorrn :)

Sen blir det ju att stanna kvar för då kommer Carro och så ska vi gå och se Scotts. Det ska bli skojigt och sen har jag semester i 2 dagar för då är det kryssning. Då blir det många kända ansikten, d ska bli skoj. Längtar efter att träffa Skåne-Mamma Marita igen :) Ja det ska bli skoj i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0