Örebro 27/10

I tisdags va det dags för Scotts att besöka staden jag jobbar i, Örebro. Så givetvis skulle jag dit då jag hade semester dagen efter då det var dags för kryssningen, men den återkommer jag till i ett senare inlägg..

Carro skulle kommit tidigare till Örebro än vad hon gjorde men eftersom länstrafiken inte skötte sig så fick hon sitta 2 timmar i Etuna och vänta på nästa tåg så jag fick vänta på henne i Örebro istället för tvärtom. När hon väl kom så gick vi till Mcdonalds och åt..
 


På McDonalds ville Carro döda Länstrafiken haha

Sen träffade vi Annika och så åkte vi mot Brunnsparken..


Så kul att träffa Annika igen :)

Sen satt vi och tjôta ett tag och sen satte vi oss hos Mimmi och Tess som redan var där och tjôtade lite till. Jossan kom oxå, trevlig tjej det :) Som inte alls va lika gammal som jag trodde haha


Jossan och Carro

Tess lånade min kamera några gånger under kvällen och det är jag glad för, hon fick några riktigt bra.. Här kommer lite kort på Scottarna som jag tror Tess har tagit allihop:

 


Snygging haha








Haha d här va ännu snyggare ;)



Det va en kul kväll i alla fall, som vanlig när man ser Scotts :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0