Scotts i Strängnäs

Det blev Strängnäs ändå igår. Det är jag glad för, för det va en rolig kväll.. Själva singelfesten var väl inte så bra arrangerad men tur att det fanns nån annanstans att sitta haha..
Vi kom väl dit runt 7 och då blev våran bil kapad haha.. "Får vi låna er bil", "Förresten vi SKA låna er bil", "Det va bara en retorisk fråga". Så söta dom där grabbarna haha.. Sen gick vi och satte oss bakom scenen med P-O. Där va det roligt haha.. Mimmi är underhållning bara hon. Ni skulle sett när hon skulle tvätta bort tuggummit hon råkade sätta sig i, jag skrattade så jag grät haha. Tror Tess och P-O undrade vad vi sysslade med.. Sen gick vi ut därifrån lite och sådär. Träffade Carro oxå :). Sen började grabbarna spela.. Stod vid ena sidan av scenen och sen bytte vi till andra och sen gick vi och fikade med P-O haha. Kollade nån film och tjôtade skit.. Ja d va riktigt skoj i alla fall.. Det va en helt okej kväll med mycket tjôt. Jag har tyvärr inga bilder därifrån.. Träffade två goa tjejer, Sofie och Emelie. Vi förbarmade oss över Sofie lite tror hon va tacksam haha.. Ja kul va d i alla fall. Vi va kvar tills grabbarna packat ihop och åkte därifrån. Det va skoj det oxå.. Sen hamnade vi på McDonalds innan vi åkte hem till sängen..

Tack alla för en rolig kväll :)


Kommentarer
Postat av: L-K Anna

Inget span?

2009-10-04 @ 19:36:07
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0