Förkylning och föräldramöte

Igår hade vi föräldramöte på jobbet så jag tog sista tåget hem och va hemma 22.00. Jag är lite seg idag och det blir ju inte bättre av att förkylningen blir värre och värre. Nu är det mest hostan som är ett problem.. Och att jag låter som en kråka, men det går väl snart över. Fördelen är att mina förkylningar inte brukar sitta i så länge. Jag har ju lite att göra i helgen så jag har inte tid att vara krasslig då ju.
Men föräldramötet gick bra i alla fall.. Trots att det bara va jag och T som har jobbat på stället typ lika länge. Jag dom på andra avdelningen va ju där men vi delade ju på oss rätt snabbt.

Nu är det dags att gå till tåget igen..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Jag har hostat i fyra veckor nu.Bara ville informera om att den kan bli långvarig oxå:). Har jobbat färdigt mina 8 helger irad nu , skönt! Hoppas allt är väl med dig annars! / Kram Suss

2009-10-20 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0