Friskare

Jag är hemma idag. Det är bättre med mig idag :) Tror mkt beror på att jag har sovit mkt. Va trött jag va.. Men nu är jag ganska pigg. Har varit och hämtat mina paket jag fått idag oxå.. Ett frän jotex och ett från haléns. Jotex paketet innehöll mina nya gardiner som jag ska sätta upp här nån dag.. När jag orkar tvätta fönstren vill säga och det behövs kan jag lova haha. Det är inte gjort sen jag flytta in här och det är snart ett år sen haha.. Men som tur är har jag en nära vän som är gardinfascist så hon har lovat att hjälpa mig ;) Haléns paket var en jacka och en cardigan. Jackan är väl mer en höst/vårjacka så jag lär ju inte använda den i höst. Det är ju så kallt nu så d är vinterjacka som gäller..

Resten av dagen ska jag bara vila..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha din lilla spammare! Varför är du anonym för? =)

Gott att du är friskare!

2009-10-16 @ 15:49:02
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0