Hockey-T

Nu är jag hemma.. Eller ja d har jag ju varit ett tag.. Fick gå lite tidigare från jobbet för att hinna med tåget, det hade jag ju intebehövt eftersom det såklart va sent. Tror SJ hade en sån dag idag. Men som tur är hann jag med anslutningen i Arboga.. Annars hade jag inte blivit glad alls kan jag lova.. Nu har jag i alla fall fått i mig i lite mat och sådär. Nu kollar jag på hockey.. Det går ju som vanligt.. Spelar ju så illa så jag blir mörkrädd.. Men ska försöka hålla mig vaken idag haha. Det brukar ju inte gå så bra. Sist jag skulle kolla så stensomnade jag i soffan.. Hörde ingenting (det både ringde och jag fick sms) och vaknade när matchen va slut och undrade vad som hänt haha.. Hoppas den här matchen kan vända nu..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, detta är ju inte direkt någon bra reklam för SJ. Det måste ju vara lite olustigt att aldrig veta om man skall komma i tid till jobbet. Eller ens komma fram alls. Ha en bra fredag Icka. / Kram Suss

2009-10-08 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0