Mitt underbara jobb

Det är onsdag men det känns som torsdag.. Det är inte så kul, för hur mkt jag än vill det så är det inte fredag imorrn haha.. Jag är bättre med förkylningen och sådär. Idag har det varit ganska kaosaktigt på jobbet. Ett som är säkert, man behöver inte vara rädd att d inte händer nåt när man jobbar med barn haha. Det är det som är det bästa med det här jobbet, att man aldrig vet vad som kommer hända under dagen. Det är det som är utmaningen, därför jag inte skulle kunna jobba med nåt som inte har med människor att göra.. Jag älskar när saker och ting inte är förutsägbara.. Så livet ska vara tycker jag..

Snart är det vecka 44. Åh så skoj det ska bli, känns som d va evigheter sen allt bestämdes och nu äntligen är det snart här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0