Rosa helg

Nu är jag hemma.. Åkte till Carro vid 16 igår, dom hämtade mig i Sparreholm, hon, hennes brorsa och de fyra barnen haha. Carro skulle inte bli ensamstående fyrbarnsmamma sa hon ;) Jag sa att: Nej kanske inte vid 17-års ålder i alla fall ;) Sen åkte vi hem till dom och fixade mat. Tog ett tag men sen åt vi äntligen ;) Medan vi väntade på maten försökte vi lösa det stora problemet för kvällen: VAR I HELEVETE ÄR FJÄRKONTROLLEN TILL BOXEN?? Men vi hitta den inte, vi letade överallt.. Ja jag kröp runt där på golvet ett tag haha.. Problemet var ju att boxen va inställd på ettan och som alla vet så går ju körslaget på fyran.. Men efter att jag visat min tekniska sida och pillat lite på boxen så fick jag bytt till fyran. Så åt vi och sen kollade vi på, enligt Carro, tantprogrammet postkodmiljonären.. Sen började äntligen Körslaget. Stefan va ju sist igår och PRECIS när Gry skulle prata med Stefan så ska Carro höja ljudet och trycker på fel knapp så det blir myrornas krig! Paniken utbryter haha. Som tur är fixa hon det ganska snabbt så vi missa inte så mkt haha.. Och allt gick ju som vi ville ;)
Sen kolla vi ett avsnitt av den sjuka serien Myggan. Efter det gick vi och la oss. Tjôta ett tag och sen sov vi.
Vaknade runt kvarti 10 och sen åkte jag hem en timma senare.. Och nu är jag hemma hos mina busiga katter igen :)

Det har varit en riktigt trevlig helg :) Snart ska jag gå till Mimmi och Tess tänkte jag..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0